Apache HTTP Server Test Page powered by CentOS

Apache 2 Test Page
powered by CentOS

This page is used to test the proper operation of the Apache HTTP server after it has been installed. If you can read this page it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly.

If you are a member of the general public:

The fact that you are seeing this page indicates that the website you just visited is either experiencing problems or is undergoing routine maintenance.

If you would like to let the administrators of this website know that you've seen this page instead of the page you expected, you should send them e-mail. In general, mail sent to the name "webmaster" and directed to the website's domain should reach the appropriate person.

For example, if you experienced problems while visiting www.example.com, you should send e-mail to "webmaster@example.com".

If you are the website administrator:

You may now add content to the directory /var/www/html/. Note that until you do so, people visiting your website will see this page and not your content. To prevent this page from ever being used, follow the instructions in the file /etc/httpd/conf.d/welcome.conf.

You are free to use the images below on Apache and CentOS Linux powered HTTP servers. Thanks for using Apache and CentOS!

[ Powered by Apache ] [ Powered by CentOS Linux ]

About CentOS:

The Community ENTerprise Operating System (CentOS) Linux is a community-supported enterprise distribution derived from sources freely provided to the public by Red Hat. As such, CentOS Linux aims to be functionally compatible with Red Hat Enterprise Linux. The CentOS Project is the organization that builds CentOS. We mainly change packages to remove upstream vendor branding and artwork.

For information on CentOS please visit the CentOS website.

Note:

CentOS is an Operating System and it is used to power this website; however, the webserver is owned by the domain owner and not the CentOS Project. If you have issues with the content of this site, contact the owner of the domain, not the CentOS Project.

Unless this server is on the centos.org domain, the CentOS Project doesn't have anything to do with the content on this webserver or any e-mails that directed you to this site.

For example, if this website is www.example.com, you would find the owner of the example.com domain at the following WHOIS server:

Freitag, 24. Juni 2011, 01:55

Die Henna-Herren Rayo und Barry!

Der Große Bruder überrascht die Bewohner mit einem Henna-Impuls. Die Gruppe entscheidet, dass Rayo und Barry sich von Ingrid verzieren lassen dürfen.
So pinselt die schöne Münchnerin im Matchraum Rayo und Barry vom Engelbengel und Zuluzögling zu adretten Henna-Herren um.
Ganz lisa-like werden "Mom" und "Dad" via Henna-Tattoo gegrüßt und einem Freund Rayos ein "hautnaher" Geburtstagsgruß überbracht

Diese Worte richtete Big Brother an seine Schäfchen, als er ihnen die Henna-Aktion ankündigte:

Bewohner,

seit dem Altertum verzieren Menschen ihre Körper zu kosmetischen und rituellen Zwecken mit Bemalungen.
Auch ihr könnt euch heute mit Henna-Farbe tätowieren.

Drei Bewohner oder Bewohnerinnen, die Lust haben, ihren Körper mit der Naturfarbe zu verzieren, gehen gleich auf Ansage von Big Brother in den Matchraum.
Dort findet ihr alle benötigten Utensilien, sowie eine Anleitung zur Erstellung der Tattoos. Ihr habt zwei Stunden Zeit.
Im Anschluss versammelt ihr eure Mitbewohner im Wohnbereich und präsentiert ihnen euren neuen Körperschmuck.
Erklärt, warum ihr euch welche Bemalung ausgesucht habt.

Einigt euch nun auf drei Teilnehmer und geht dann auf Ansage von Big Brother in den Matchraum.

Viel Spaß,

Big Brother

Quelle: http://www.bigbrother.de/cms/front_conte…=337&idart=1258

Freitag, 24. Juni 2011, 12:00

DAVID SOLL WIEDER EINZIEHEN!!!!!!

Freitag, 24. Juni 2011, 12:08

WAAAAAAAAAAAAS :pinch:
Mache niemanden zu Deiner Priorität, der Dich zu seiner Option macht :vain:

Freitag, 24. Juni 2011, 21:54

DAVID SOLL WIEDER EINZIEHEN!!!!!!

Für wen oder was soll das gut sein? :pillepalle:

Samstag, 25. Juni 2011, 00:27

na für was wohl, damit wir noch beser wegen der action einschla :gutenmorgen: fen können