Apache HTTP Server Test Page powered by CentOS

Apache 2 Test Page
powered by CentOS

This page is used to test the proper operation of the Apache HTTP server after it has been installed. If you can read this page it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly.

If you are a member of the general public:

The fact that you are seeing this page indicates that the website you just visited is either experiencing problems or is undergoing routine maintenance.

If you would like to let the administrators of this website know that you've seen this page instead of the page you expected, you should send them e-mail. In general, mail sent to the name "webmaster" and directed to the website's domain should reach the appropriate person.

For example, if you experienced problems while visiting www.example.com, you should send e-mail to "webmaster@example.com".

If you are the website administrator:

You may now add content to the directory /var/www/html/. Note that until you do so, people visiting your website will see this page and not your content. To prevent this page from ever being used, follow the instructions in the file /etc/httpd/conf.d/welcome.conf.

You are free to use the images below on Apache and CentOS Linux powered HTTP servers. Thanks for using Apache and CentOS!

[ Powered by Apache ] [ Powered by CentOS Linux ]

About CentOS:

The Community ENTerprise Operating System (CentOS) Linux is a community-supported enterprise distribution derived from sources freely provided to the public by Red Hat. As such, CentOS Linux aims to be functionally compatible with Red Hat Enterprise Linux. The CentOS Project is the organization that builds CentOS. We mainly change packages to remove upstream vendor branding and artwork.

For information on CentOS please visit the CentOS website.

Note:

CentOS is an Operating System and it is used to power this website; however, the webserver is owned by the domain owner and not the CentOS Project. If you have issues with the content of this site, contact the owner of the domain, not the CentOS Project.

Unless this server is on the centos.org domain, the CentOS Project doesn't have anything to do with the content on this webserver or any e-mails that directed you to this site.

For example, if this website is www.example.com, you would find the owner of the example.com domain at the following WHOIS server:

Donnerstag, 14. Juli 2011, 17:35

Überraschung für Florian und Ingrid?

Benny und Benson werden vom Großen Bruder in den Raum der Versuchung gerufen. Big Brother lässt sie erst mal ordentlich schmoren...

Dann folgt das Angebot:

Benson und Benny,

ihr befindet euch im Raum der Versuchung. Hier wird euch ein Angebot unterbreitet. Ihr alleine entscheidet, ob ihr dieses annehmt oder ausschlagt. Big Brother macht euch folgendes Angebot:

Wenn ihr beide euch bereit erklärt, ab heute Abend auf unbestimmte Zeit zusammen in den Strafbereich zu ziehen, erhalten eure Mitbewohner Florian und Ingrid zu gegebener Zeit eine schöne persönliche Überraschung.

Entscheidet euch jetzt, ob ihr das Angebot annehmt oder ausschlagt.

Unter Tränen stimmen sie zu, die Herausforderung anzunehmen: "Machen wa...ouf jeden Fall. Isch freu misch für Florian."

Ob Flo sich dessen bewusst ist, was für mitfühlende Mitbewohner er hat? Das bisschen frieren nehmen die beiden für einen glücklichen Botox Boy sehr gerne in Kauf.

Benson und Benny, ihr habt das Angebot angenommen und werdet deshalb heute Abend auf Ansage von Big Brother in den Strafbereich ziehen. Geht nun zurück in den Wohnbereich. Ihr dürft mit niemandem, auch nicht mit Florian und Ingrid, über das Angebot und eure Entscheidung sprechen.

Benson und Benny kehren zurück in den Wohnbereich und alle versammeln sich auf der Couch. Gespannt wird auf die Ansage von Big Brother gewartet...

Bewohner,

Benson und Benny wurde im Raum der Versuchung ein Angebot unterbreitet. Ihnen wurde angeboten, Florian und Ingrid eine persönliche Überraschung zu ermöglichen, indem sie sich bereit erklären, gemeinsam von heute Abend an auf unbestimmte Zeit in den Strafbereich zu ziehen.

Sie haben die Versuchung angenommen:
Benson und Benny haben das Angebot angenommen. Sie werden deshalb heute Abend auf Ansage von Big Brother in den Strafbereich ziehen. Florian und Ingrid, ihr werdet zu gegebener Zeit eure persönliche Überraschung erhalten.

Quelle: http://www.bigbrother.de/cms/front_conte…=393&idart=1444

PeterPan

Super Moderator

• »PeterPan« ist männlich

Beiträge: 4 304

Wohnort: Breisgau/Hochschwarzwald

• Nachricht senden

Donnerstag, 14. Juli 2011, 18:05

Raum der Versuchung

Ich übernehme keine Garantie auf meine Rechtschreibung.
Soll heißen, wer Schreibfehler findet werdet Happy mit ihnen.