Apache HTTP Server Test Page powered by CentOS

Apache 2 Test Page
powered by CentOS

This page is used to test the proper operation of the Apache HTTP server after it has been installed. If you can read this page it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly.

If you are a member of the general public:

The fact that you are seeing this page indicates that the website you just visited is either experiencing problems or is undergoing routine maintenance.

If you would like to let the administrators of this website know that you've seen this page instead of the page you expected, you should send them e-mail. In general, mail sent to the name "webmaster" and directed to the website's domain should reach the appropriate person.

For example, if you experienced problems while visiting www.example.com, you should send e-mail to "webmaster@example.com".

If you are the website administrator:

You may now add content to the directory /var/www/html/. Note that until you do so, people visiting your website will see this page and not your content. To prevent this page from ever being used, follow the instructions in the file /etc/httpd/conf.d/welcome.conf.

You are free to use the images below on Apache and CentOS Linux powered HTTP servers. Thanks for using Apache and CentOS!

[ Powered by Apache ] [ Powered by CentOS Linux ]

About CentOS:

The Community ENTerprise Operating System (CentOS) Linux is a community-supported enterprise distribution derived from sources freely provided to the public by Red Hat. As such, CentOS Linux aims to be functionally compatible with Red Hat Enterprise Linux. The CentOS Project is the organization that builds CentOS. We mainly change packages to remove upstream vendor branding and artwork.

For information on CentOS please visit the CentOS website.

Note:

CentOS is an Operating System and it is used to power this website; however, the webserver is owned by the domain owner and not the CentOS Project. If you have issues with the content of this site, contact the owner of the domain, not the CentOS Project.

Unless this server is on the centos.org domain, the CentOS Project doesn't have anything to do with the content on this webserver or any e-mails that directed you to this site.

For example, if this website is www.example.com, you would find the owner of the example.com domain at the following WHOIS server:

Freitag, 2. September 2011, 13:18

Kein Auge zugemacht - Die Nacht im verwunschenen Wald

Gegen 23 Uhr bekommen die Bewohner von Big Brother die eindeutige Ansage sich bettfertig zu machen.

alle Fotos: :arrow: http://www.bigbrother.de/cms/front_content.php?idart=1939

Verwunderte Gesichter bei allen, vor allem als die Ansage kommt sich vor der Mona Lisa zu versammeln. Die Bewohner werden in den Matchraum geschickt. Dort macht Big Brother erneut eine Ansage:

Bewohner,

ihr befindet euch im verwunschenen Wald zu Big Brother. Hier werdet ihr die kommende Nacht verbringen. Doch ihr seid nicht allein – um euch herum tummeln sich Mäuse, Kakerlaken, Schlangen, Spinnen, Echsen und Geckos.

Jeder, der sich entschließt den verwunschenen Wald noch vor morgen Früh zu verlassen, wird direkt und auf unbestimmte Zeit in den Strafbereich ziehen.
Gute Nacht und schöne Träume,

Big Brother

Nahezu zeitgleich wird das Licht im "verwunschenen Wald" gelöscht. Am Anfang finden alle die Situtation als sehr spaßig... Nur Benny hört ständig Geräusche und muss von Rayo beruhigt werden.

Die Ereignisse in Kurzform:

1:00 Uhr: Die "Stabschrecke" Eddie hat Kontakt zu Leon aufgenommen
2:50 Uhr: Cosimo hat genug - er zieht in den Strafbereich
4:30 Uhr: Benny und Leon folgen Cosimo in den Strafbereich
5:00 Uhr: Jaquelina verlässt der Kreislauf - sie übernachtet im blauen Schlafzimmer
6:30 Uhr: Daggy kann von Rayo vor dem Verlassen des Raumes zurückgehalten werden
9:00 Uhr: Daggy und Rayo werden vom Facebook-Wecksong "Körperzellen Rock" geweckt

Das gesamte Chaos der Nacht ist in der Bildergalerie zu bewundern.

Quelle: ... http://www.bigbrother.de/cms/front_conte…=592&idart=1985

Freitag, 2. September 2011, 22:31

Ab in den Dschungel

Freitag, 2. September 2011, 22:32

Käfer im Dunkeln

Freitag, 2. September 2011, 22:33

Heuschreckenalarm

Freitag, 2. September 2011, 22:35

Flucht aus dem Dschungel

Freitag, 2. September 2011, 22:36

Paranoia bei Big Brother 11

Schritte des Grauens

Freitag, 2. September 2011, 22:38

Facebook-Wecken

Der Sieger aus dem Wecksong-Voting: Körperzellenrock

Der heutige Wecksong hätte vom Text nicht besser passen können! Ein Teil der Bewohner erwacht im "Versunschenen Wald", der andere Teil im Strafbereich. Alle können
die Worte des heutigen Wecksongs, dem Körperzellenrock bestimmt sehr gut nachvollziehen!

Der Sieger des gestrigen Votings war Astrid & Michael Mosaro Kuby - "Körperzellen Rock"

(Wer den Song nicht kennt, sollte ihn unbedingt nachtanzen. Das hat was sehr befreiendes!)

Quelle: ... http://www.bigbrother.de/cms/front_conte…deo.vid=3647326