Apache HTTP Server Test Page powered by CentOS

Apache 2 Test Page
powered by CentOS

This page is used to test the proper operation of the Apache HTTP server after it has been installed. If you can read this page it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly.

If you are a member of the general public:

The fact that you are seeing this page indicates that the website you just visited is either experiencing problems or is undergoing routine maintenance.

If you would like to let the administrators of this website know that you've seen this page instead of the page you expected, you should send them e-mail. In general, mail sent to the name "webmaster" and directed to the website's domain should reach the appropriate person.

For example, if you experienced problems while visiting www.example.com, you should send e-mail to "webmaster@example.com".

If you are the website administrator:

You may now add content to the directory /var/www/html/. Note that until you do so, people visiting your website will see this page and not your content. To prevent this page from ever being used, follow the instructions in the file /etc/httpd/conf.d/welcome.conf.

You are free to use the images below on Apache and CentOS Linux powered HTTP servers. Thanks for using Apache and CentOS!

[ Powered by Apache ] [ Powered by CentOS Linux ]

About CentOS:

The Community ENTerprise Operating System (CentOS) Linux is a community-supported enterprise distribution derived from sources freely provided to the public by Red Hat. As such, CentOS Linux aims to be functionally compatible with Red Hat Enterprise Linux. The CentOS Project is the organization that builds CentOS. We mainly change packages to remove upstream vendor branding and artwork.

For information on CentOS please visit the CentOS website.

Note:

CentOS is an Operating System and it is used to power this website; however, the webserver is owned by the domain owner and not the CentOS Project. If you have issues with the content of this site, contact the owner of the domain, not the CentOS Project.

Unless this server is on the centos.org domain, the CentOS Project doesn't have anything to do with the content on this webserver or any e-mails that directed you to this site.

For example, if this website is www.example.com, you would find the owner of the example.com domain at the following WHOIS server:

PeterPan

Super Moderator

• »PeterPan« ist männlich
  • »PeterPan« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 4 304

Wohnort: Breisgau/Hochschwarzwald

• Nachricht senden

Freitag, 9. September 2011, 16:39

Gala-Boutique für die Finalisten

Der Große Bruder meldet sich auch heute wieder mit einer Überraschung für die Finalisten ins Haus:

Finalisten,

nur noch wenige Tage trennen euch vom Finale und damit von der großen Entscheidung, wer Big Brother 11 gewinnen wird. Einen Tag vorher wird euch Big Brother ein Gala-Dinner spendieren. Damit ihr an diesem Dinner glamourös teilnehmen könnt, schickt euch Big Brother heute auf Shopping-Tour.

Die persönliche Gala-Boutique der Finalisten befindet sich im Matchraum. Dort habt ihr eine Stunde Zeit euch jeweils zwei Outfits auszusuchen – eins für das Abschiedsdinner und eins für das große Staffelfinale. Stöbert und beratet euch gegenseitig.

Geht jetzt in den Matchraum. Die Gala-Boutique ist jedoch nur für die Finalisten geöffnet.

Viel Spaß,
Big Brother

Die Besucher dürfen wie schon von Big Brother erwähnt nicht mit und lungern weiter auf der Couch!
Quelle:
Ich übernehme keine Garantie auf meine Rechtschreibung.
Soll heißen, wer Schreibfehler findet werdet Happy mit ihnen.

Sonntag, 11. September 2011, 09:09

Glamour-Klamotten für die Finalisten