Apache HTTP Server Test Page powered by CentOS

Apache 2 Test Page
powered by CentOS

This page is used to test the proper operation of the Apache HTTP server after it has been installed. If you can read this page it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly.

If you are a member of the general public:

The fact that you are seeing this page indicates that the website you just visited is either experiencing problems or is undergoing routine maintenance.

If you would like to let the administrators of this website know that you've seen this page instead of the page you expected, you should send them e-mail. In general, mail sent to the name "webmaster" and directed to the website's domain should reach the appropriate person.

For example, if you experienced problems while visiting www.example.com, you should send e-mail to "webmaster@example.com".

If you are the website administrator:

You may now add content to the directory /var/www/html/. Note that until you do so, people visiting your website will see this page and not your content. To prevent this page from ever being used, follow the instructions in the file /etc/httpd/conf.d/welcome.conf.

You are free to use the images below on Apache and CentOS Linux powered HTTP servers. Thanks for using Apache and CentOS!

[ Powered by Apache ] [ Powered by CentOS Linux ]

About CentOS:

The Community ENTerprise Operating System (CentOS) Linux is a community-supported enterprise distribution derived from sources freely provided to the public by Red Hat. As such, CentOS Linux aims to be functionally compatible with Red Hat Enterprise Linux. The CentOS Project is the organization that builds CentOS. We mainly change packages to remove upstream vendor branding and artwork.

For information on CentOS please visit the CentOS website.

Note:

CentOS is an Operating System and it is used to power this website; however, the webserver is owned by the domain owner and not the CentOS Project. If you have issues with the content of this site, contact the owner of the domain, not the CentOS Project.

Unless this server is on the centos.org domain, the CentOS Project doesn't have anything to do with the content on this webserver or any e-mails that directed you to this site.

For example, if this website is www.example.com, you would find the owner of the example.com domain at the following WHOIS server:

Dienstag, 19. Juli 2011, 00:58

Big Brother 11: Alex wieder im Haus doch sein nächster Auszug steht schon fest

Am Sonntag verschwand Alex in der Früh aus dem Big Brother Haus. Grund für seinen Auszug war der Auftritt seiner Band “Pussy Sisster” bei einem Open Air Konzert in der Tschechischen Republik. Für die Anreise zum über 1.000 Kilometer entfernten Open Air Konzert musste Alex das Haus entsprechend früh verlassen, seit heute Abend kurz vor 20:00 Uhr ist Alex nun wieder zurück im Big Brother Haus.

[ ... ]

er Auszug von Alex wird sich bereits im August so ähnlich wiederholen, sollte Alex zwischenzeitlich nicht von den TV Zuschauern rausgeschmissen werden, so wird der Frontmann der Rockband für Wacken Open Air das Haus am 05. August ebenfalls verlassen. Diese Informationen haben wir gestern von der Big Brother Pressestelle erhalten.

Hintergrund für die beiden “Freigänge” während Big Brother ist die Tatsache, dass Alex schon zu Beginn den großen Bruder mitgeteilt hatte, dass er zwei langfristig geplante Konzert nicht absagen kann. Big Brother hat ihm vor seinem Einzug zugesichert, dass er für diese Auftritte kurzzeitig das Haus verlassen kann. Alex wird während seines Freigangs vom großen Bruder aber streng überwacht, so dass er keine relevanten Informationen von außen erhalten kann.

Quelle: ... http://www.promis-inside.de/2011/07/big-…eht-schon-fest/

Dienstag, 19. Juli 2011, 09:11

" Alex wird während seines Freigangs vom großen Bruder aber streng überwacht, so dass er keine relevanten Informationen von außen erhalten kann."

Eine lächerliche Aussage, wie will man das bewerkstelligen ?
BB ist nicht mal in der Lage Matches zu organisieren, wie will man ihm da immer auf dem Fuß stehen ?
Übrigens, das Rattenmatch war doch gestern auch wieder eine Lachnummer !